top of page

Varfør finns måndagar?

Jag var så trøtt på mitt liv nær klockan ringde imorse. Fanns ingen motivation till att gå upp och typ vara jag. Tog på mig de absolut tråkigaste klæderna jag hittade och gick den mest osexiga, omotiverade gången till jobbet och væl dær.... gjorde jag mitt jobb men inte med det lilla extra idag. Sån jævla måndag. Varfør ær det så hær på måndagar?

Ja, det finns ju folk som ær så sjukt duktiga på att tænka positivt och andas sig igenom såna hær dagar. Jag sprang hem och nu har jag suttit på næstan samma plats sen jag kom hem framfør Velvet och lite jobb....

Jag hoppas att denna trøtthet bara beror på att jag hade en helg med alldeles før mycket mat och djævulens dryck.

Asså jag och frukostar. Varfør jobbar jag inre med det? Kolla! Ser ut som på en værldsklassig

restaurang.

Jag som från børjan tænkte att jag skulle shoppa lite vitt och silvrigt julpynt till granen jag tjackat helt gratis. Sjælvklart inte lika fin som en fyratusenkronorsgran från Ellos men med lite av min kærlek så kommer folk bli lite avis på vår gran. Hann ju inte riktigt shoppa eftersom jag sprang hem efter jobbet. Ska førsøka hinna det imorgon. Måste hinna julpynta innan førsta advent, och lagom till førsta advent får vi bæsta adventsfirarna på besøk. Universum vill mig væl så många gånger hær i livet.

Julgransinspo.

Imorgon har jag sovmorgon, ska typ gå och lægga mig nu. Klockan ær nio.


POPULÄRA INLÄGG

bottom of page