top of page

Fortfarande inte kommit över helgen som var.

Oh my god, vilken helg. Så jäkla .... full... asså inte att jag var full (lite på lördagen) utan den var liksom fullbokad. Jag tror att det är därför jag är så trött. Fortfarande. Fast det är onsdag.

Lördagen började med att Ida och jag åt frukost på Melrose Café. Asså det var så underbart gott, fint och trevligt! Fan att det ska komma nu när jag inte kommer kunna äta min lördagsfrukost där VARJE lördag (låtsas som att det bara beror på att jag ska flytta från stan och inte alls för att lyxfällan skulle komma och knacka på inom halvåret)

Det fanns en frukostmeny som var satt efter min drömfrukost minus ägg och bacon med 3000 liter sirap. Annars var den helt jävla PERFEKT!

Färskost och avokado - den människan som kom på den kombinationen borde få ett pris.

Efter det åkte vi vidare mot bröllop i Stockholm för att fira kärleken tillsammans med min största kärlek i livet - Älskade Erka såklart! Det var en sån rolig kväll, ett superbröllop och ett helt jävla fantastiskt par som gifte sig och det var så mycket roliga människor där! It was amazing!

Söndagen vaknade jag upp och mådde som en riktig tunn åsna mitt ute i en 100 grader varm öken. Och det även fast att jag hade ätit ordenligt, druckit massa vatten och tog en dusch innan jag somnade... mådde ändå piss. Men, men .... som så många gånger förut så var det värt det.

Sen tog den fantastiska helgen slut och Erik brummade tillbaka till Norge och min vardag blev genast grå igen. For realz. Räknar ner dagarna tills vi ses nästa gång.

20 dagar kvar tills vi bor tillsammans igen!


POPULÄRA INLÄGG

bottom of page