top of page

Tiden går för fort

Och ändå har vi gjort samma sak hela tiden sen vi kom till Cancun i onsdags. Solat, badat, druckit och ätit. Nu har resten av bröllopsgänget anlänt och nu taggar vi inför bröllopet imorgon. 

Det finns massor att göra och se här men jag trivs bäst med att bara ligga och slappa på solstolen. Ibland anstränger jag mig och går till baren och beställer drink men oftast väntar jag tills någon annan går mot baren och attackbeställer en strawberry daiquiri. Så god. 

Idag ska jag dock göra mig en större ansträngning att följa med och shoppa. Jag kommer alltså gå bakom och låtsas vara dövstum om någon kommer fram till mig i butikerna. Jag är inte ett fan av shopping. Följer med för att Erik bad mig och för att jag inte vill att resten av gänget ska tycka att jag är tråkig..........

Enda gången min puls går upp och jag kokar av ilska istället för av luftfuktigheten så är det för att det finns några halvt (jävligt!!!) jobbiga engelsmän som får alla deltagare från Geordie Shore att framstå som white trash-amatörer. Vet ni inte vad Geordie Shore är så sök på youtube men sänk volymen. Dem här grisarna borde få ett gult band runt armleden som inte tillåter fri bar och låta oss andra coola vuxna som klarar av att dricka alkohol i lagom mängd få ha våra röda armband i fred. 

Nu ska jag smörja min bruna kropp och fira fredag! 💃🏽 

Jag just nu. Så nöjd. Det är så fint här! 

Vädret har varit över förväntan alla dagar!


POPULÄRA INLÄGG

bottom of page