top of page

E/BL 20: I lurarna, Sam Smith - Pray

Tiden går som vanligt rätt snabbt när man har roligt. Två veckor har gått och imorn (läs lördag) åker vi hemåt mot Sverige, och Norge tillslut. Förutom full packning tar vi med oss hem en stor last av minnen och upplevelser. 

Under natten kommer Hurricane Nate passera genom Cancun. Hoppas det har blåst förbi tills imorn så vi slipper bli kvar pga flygstrul. 

När vi kommer hem är det höst igen, det är inte bara negativt att sommaren är slut. För min del är hösten kopplat till musiksläpp. Det jag ser fram emot är bla Sam Smiths nya album, uppföljaren till In The lonely hour, The thrill of it all. Singel nummer ett, a smash btw, producerad med norska teamet Stargate kom för ett tag sedan. Singel nummer två, som släpptes idag typ, Pray, är en av de bästa låtarna med SS enligt mitt tycke. Jag skulle gissa på att Timbaland har ngt med den att göra. Låter så. Oavsett, förväntningarna är skyhöga inför albumsläppet. 

Tror även att Adams-Ray kommer med något nytt nu i höst, även det kan bli sick.

Nu barrikaderar vi oss, och håller tummarna för ett lugnt flygväder imorn.

Tulum, värdsklass strand, världskass bränna.

Såhär glada blir man efter en kväll på Tulums nästa Argentinska grillrestaurang.

Trevligt, kort och gott.

Fick egen guide bland Maya ruinerna.

Tulum

Ruin

Turister

Avslutar med en bild från killarnas "aktivitetsdag", där David och jag slutade som vinnare. VAMOS.

Xoxo


POPULÄRA INLÄGG

bottom of page