top of page

Lost Queen returns

Mitt bloggande har varit lite so so (engelskt uttal på so) 

Dels för att min syster har varit här i en och en halv vecka men också för att mitt humör har varit som ett stort svart hål. Har varit lite rädd för att dela med mig in case någon annan som också går igenom en mörk period skulle läsa mina deppiga tankar och push them over the edge. Jag vill inte bidra till dålig stämning. 

Igår var jag på galleria-fest. Hela gallerian där jag jobbar var inbjudna till en helkväll med middag, show och prisutdelningar. Det var nice. Absolut inte lika nice att vakna upp idag. Mitt huvud håller på att sprängas men ändå gick jag upp och bakade vaniljscones till min syster som åker hem idag (😭) 

Nu ligger vi i sängen och tittar på Velvet. Här ska vi ligga hela dagen så att hon glömmer bort tiden och missar flyget hem. 

Snön har kommit till Hamar. Jag kom på förra veckan att min låda med julgrejer är hemma i Uppsala 😭

Jag vill ju julpynta till första december. 

Granen Garra är i Uppsala. Jag ville ändå uppdatera vår gran lite i år men Erka tycker att mina favoritgranar från Ellos är för dyra. Jag ska påminna honom om varför vi flyttade till Norge... för att kunna köpa fylliga drömgranar för 4000 spänn! 

Förra årets julfirande var det bästa. Hemma hos mig och Erik på Ritargatan med alla våra föräldrar, mina småsyskon och hundarna. Drömjul. I år blir vi kanske bara vår lilla familj. Erka har iaf fixat så vi kan se Kalle klockan tre.

😘

/

Calamilla


POPULÄRA INLÄGG

bottom of page