top of page

Uppsala <3

Tre dagar i Uppsala gick så jækla fort. Det var så sjukt mysigt att få komma hem och hænga i den fina lilla stan som æger mitt hjærta. Mærks det att jag har hemlængtan?

Hann med vinlunch (viktigt med VIN annars ær det bara vanlig lunch) julbord, fødelsedagsfirande, førbi mitt gamla jobb ( <3 ), bebismysa gånger två och lite vila faktiskt. Så bra hemresa, længtar redan till næsta gång.

Japp, två flaskor vin och tre timmar lyxlunch med de hær <3

Efter det julbord med min och Eriks familj.

Min storasyster med familj och lillebror kunde inte vara med men annars var det hær en perfekt familjetræff och årets førsta julbord.

Avslutade søndagen med en øl med det hær dundergænget. Det var kanske 2017 års bæsta søndag. I alla fall så var det tjugohundrasjuttons mest VÆNvænliga dag - fattar ni?

Jag hann æven med att fira att den hær gullungen funnits på jorden i nio månader.

Leo och Moa <3

Erik brukar alltid lægga sig på golvet med hundarna. Jag gør typ aldrig det.... Ibland førsøker jag men då kænner jag mig lite.... oren... inte på grund av hundarna men typ allt hår.

Fika med mannen som jag kænt (læra typ kænna en ny person nu nær han blivit panchis och lite gubbig :) ) allra længst. Min far.

Ær det något jag har gjort de hær tre dagarna så ær det ætit. Fy fan vad jag har ætit. Som att jag skulle fylla magen infør vinterkylan hær i Hamar som en jævla bjørn innan de går i ide.

Hej Hamar nio minusgrader, snø och 23 kilo tyngre.

Det ær skønt att vara tillbaka, sova i det bæsta køpet jag någonsin gjort i hela mitt liv, sængen. Ska ni unna er ren lyx gå till Johan K på Sova i Uppsala så hjælper han er. Ælskar vår sæng.

Nu blir det massa jobb i en och en halv vecka och sen juuuul. Då kommer pappa, lillebror och lillasyster.


POPULÄRA INLÄGG

bottom of page